ponedeljek, 23. marec 2015

Pa četrti!

Končno smo začeli z res vsemi predmeti! Ta teden smo imeli vsa predavanja. Že naslednji teden pa jih je pol odpadlo, saj imajo nekateri profesorji smučarske počitnice. Dobro zame, da nisem preveč zamudila, ko sem bila v Ameriki.
En večer smo šle v lokal, kjer vlakec pripelje pivo. K sreči pripelje tudi vodo in koktejle, drugače ne bi nič ustavljal pri naši mizi, saj smo skoraj vse naročile kavo ali vročo čokolado, te pa prinese natakar :)

 Za moj prosti petek sem se z avtobusom in nato še z vlakom zapeljala do Reporja, nato pa se sprehodila nazaj po dolini Prokopske in Dalejske udoli. Temu delu proge skozi dolinico pravijo praški Semmeling, a pretiravajo. Ima le dva viadukta in razgled ni ravno veličasten. Je pa sprehod po dolinici res fajn. Šla sem po geološki poti, mimo kar nekaj kamnolomov, kjer so našli zanimive ostanke trilobitov in morskih vetrnic. Večkrat sem zavila s poti, zagrizla v hrib, se povzpela po razgled in se spet spustila na pot. Niso to pravi hribi.
 Tako imajo eni urejen dovoz do hiše. Očitno ni vredno poglobit, da bi voda tekla spodaj. Kamnolomi in stene so precej raznoliki: različne skale, različna gubanja in lomi. Če sem prav razumela table so to apnenci naloženi na dnu morja v različnih geoloških obdobjih.
 Ta izkop je res lep. Na jezeru živi z nekaj račkami ta labodek. Eno krilo ima pohabljeno.

 Kakšen lep vzorec na skali!
 To je eden izmed mostov zaradi katerega progo primerjajo z Semmelingom.
 Še plezališče imajo! Sem si šla pobližje pogledat. Grozne platke, nagnjene na noter, pa nič za prijet. To more bit čisto na noge.

V petek zvečer smo se dobili v avli študentskih domov, da smo skupaj šli na latino party. Ob polnoči smo prišli v klub in plesali do štirih zjutraj, dokler ni didžej povedal, da nas ma dost :) Super žur!
 V soboto so vsi spali, zato sem se popoldne sama podala na ogled Tulcovega dvora, turistične kmetije, kjer imajo na ogled pujse, koze, ovce, kunce, goske, kure, krave in verjetno še kakšne zviržate. V kompleksu stavb vodijo tudi delavnice za otroke, imajo pa tudi razne rokodelske trgovinice, samo ne vem kdaj so odprte.
 Praške krave. Pasma je avtohtona Česka červinka. Sem načrtovala kratek sprehod, a sem seveda nekje skrenila z načrtovane poti in do doma hodila še dve uri.
 Tudi v nedeljo je bil lep dan. Z Line, Beatriz, Leonor in Valerio smo se povzpele na Petrin, mestni hrib, vrh katerega stoji mali Eifflov stolp. Sadovnjaki na pobočju morajo biti zdaj že lepo cvetoči. Moram it pogledat!


Ni komentarjev:

Objavite komentar