sreda, 27. maj 2015

Kdaj se je treba tud učit

Oh, sem kar v zaostanku z blogom. Pa saj nimam veliko za napisat o zadnjem tednu. Večino časa sem se učila ali zabušavala. No mogoče se je pa vseeno kaj dogajalo.
V nedeljo zvečer, po odhodu mojih dragih obiskovalcev, smo se s kolegi, ki smo se zbližali na ekskurziji v Podyjih, dobili za večerno/nočno spoznavanje Prage z vodičem Martinom.

   Začeli smo s sončnim zahodom na Vyšehradu, šli na prvo pivo v staro gostilno, kjer so splavarji včasih imeli 'cestnino'.
 Po še nekaj čeških zgodovinskih znamenitostih smo se znašli v eni najstarejših gostiln v Pragi, U Fleku. V nabito polni sobi so kar hitro našli prazen konec mize za nas in takoj so pred nas postavili beherovko. Welcome drink, je rekel Martin. Kmalu za tem so nam prinesli še močno a odlično temno pivo (očitno nič ne vprašajo kaj bi kdo rad, če si prišel sem, dobiš to) in po super kombinaciji sem bila dobra za cel večer. Čez Karlov most smo nadaljevali pod Petrin, da se povzpnemo do nočnega razgleda na Prago. Finka, ki je videla da naju z Jakom v opitosti ne dohaja, je mimogrede v McDonaldsu kupila še dve pivi (ja, na Češkem tudi v Meku prodajajo pivo!), medtem ko so si lačne Nemke privoščile nočno malico. Na Petrinu smo se usedli na klopco in ob filozofiranju uživali v lučeh Prage. Nočnih slik še ne znam delat, tako da nočne panorame ne morem pokazati.

Žiga mi je pustil svoj super mega fotoaparat, ki ga seveda ne znam uporabljati, tako da sem šla prejšnji ponedeljek na izlet do dvorca s čudovitim parkom, malo izven Prage, kjer sem se trudila narediti nekaj dobrih fotk. Vam bom pokazala:

 Ker je deževalo sem se najprej zatekla v dvorec na razstavo rastlinske zgodbe. Super postavljena in zanimiva razstava me je zamotila toliko časa, da je nehalo deževati in sem lahko šla na sprehod.

 Grmov cvetočih rododendronov je tu v izobilju. Še povsod po gozdu rastejo!





 Pa ogromne skalnjake imajo, ki so v tem obdobju prav čudovito pisano. Sem bila kar očarana.
Nekaj slik mi je pa kar lepo uspelo, ane. V nadaljevanju tedna sem se učila, to in prejšnjo sredo sem namreč imela izpita. Vmes sem bila še na eni poslovilni žurki v party sobi študentskih domov in na evrovizijskem večeru pri Mihu in Ninotu. Skoraj vsi smo prvič gledali celo Evrovizijo, le Line in Marika sta bili popolnoma pripravljeni: kupili sta male zastavice, bleščeče koktejl dekoracije in umetne brke (muštacarji so na spodnji sliki), saj je bila evrovizija res v znamenju Končite in njene brade. Pek Miha nam je spekel odlične pice in kljub dolgočasnosti in brezveznosti same prireditve smo se zabavali in se res imeli super.

Ni komentarjev:

Objavite komentar